Brand! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Brand! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Brand!

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

07 Augustus 2013 | Nederland, Woerden

Hallo allemaal,

Over 52 dagen moet ik in het vliegtuig stappen richting Nairobi. En dan is er het nieuws dat de luchthaven van Nairobi in brand staat. Ja, en nu?

De berichten vandaag verder gevolgd en het lijkt erop dat het uiteindelijk allemaal zal meevallen. Tenminste, de vrachtvluchten en binnenlandse vluchten vliegen weer van en naar Nairobi. Het is nu wachten tot ook de internationale vluchten Nairobi weer mogen aandoen.

Als het over 52 dagen nog niet mogelijk is om naar Nairobi te vliegen, zal ik naar Mombassa gaan. Dit is 8,5 uur rijden vanaf Nairobi. Tussen mijn oorspronkelijke aankomst in Nairobi en vertrek uit Nairobi heb ik ongeveer 12 uur. Dus dat wordt dan een helse trip. Maar ik ga ervan uit dat over 52 dagen ik direct op Nairobi kan aanvliegen.

Op het ogenblik ben ik naast het voorbereiden op deze geweldige reis ook nog steeds op zoek naar een baan voor als ik terug kom. Suggesties zijn wat dat betreft dus welkom. 52 dagen om een baan te vinden is niet heel erg lang...

Inmiddels heb ik mijzelf op een forum van de reisorganisatie aangemeld en ben ik op zoek naar medereizigers. Er heeft zich tot nu toe één gemeld. Een man uit Vancouver (Canada). Volgens zijn Facebook-profiel heeft hij een lange grijze baard en een grote tulband op zijn hoofd. Ik ga er voor het gemak vanuit dat dit een grapje is. Want over het algemeen zijn dit niet de types die dit soort kampeerreizen maken.
Uiteindelijk gaan we het allemaal zien als ik aankom in Nairobi, als dat gaat lukken.

Groetjes Daphne