Brand! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Brand! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Brand!

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

07 Augustus 2013 | Nederland, Woerden

Hallo allemaal,

Over 52 dagen moet ik in het vliegtuig stappen richting Nairobi. En dan is er het nieuws dat de luchthaven van Nairobi in brand staat. Ja, en nu?

De berichten vandaag verder gevolgd en het lijkt erop dat het uiteindelijk allemaal zal meevallen. Tenminste, de vrachtvluchten en binnenlandse vluchten vliegen weer van en naar Nairobi. Het is nu wachten tot ook de internationale vluchten Nairobi weer mogen aandoen.

Als het over 52 dagen nog niet mogelijk is om naar Nairobi te vliegen, zal ik naar Mombassa gaan. Dit is 8,5 uur rijden vanaf Nairobi. Tussen mijn oorspronkelijke aankomst in Nairobi en vertrek uit Nairobi heb ik ongeveer 12 uur. Dus dat wordt dan een helse trip. Maar ik ga ervan uit dat over 52 dagen ik direct op Nairobi kan aanvliegen.

Op het ogenblik ben ik naast het voorbereiden op deze geweldige reis ook nog steeds op zoek naar een baan voor als ik terug kom. Suggesties zijn wat dat betreft dus welkom. 52 dagen om een baan te vinden is niet heel erg lang...

Inmiddels heb ik mijzelf op een forum van de reisorganisatie aangemeld en ben ik op zoek naar medereizigers. Er heeft zich tot nu toe één gemeld. Een man uit Vancouver (Canada). Volgens zijn Facebook-profiel heeft hij een lange grijze baard en een grote tulband op zijn hoofd. Ik ga er voor het gemak vanuit dat dit een grapje is. Want over het algemeen zijn dit niet de types die dit soort kampeerreizen maken.
Uiteindelijk gaan we het allemaal zien als ik aankom in Nairobi, als dat gaat lukken.

Groetjes Daphne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Actief sinds 04 Nov. 2008
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 47546

Voorgaande reizen:

01 Maart 2016 - 28 April 2016

Kenia en Ethiopië // Kenya and Ethiopia

26 September 2014 - 15 Oktober 2014

Kenya, Uganda & Rwanda

28 September 2013 - 24 Oktober 2013

Van Nairobi naar de Vic'Falls

09 Oktober 2012 - 01 November 2012

Kamperen in Afrika

05 Januari 2011 - 27 Januari 2011

VAKANTIE!!!

30 Mei 2010 - 02 December 2010

Afstuderen in Duitsland

20 Mei 2009 - 25 Augustus 2009

Stage Zuid-Afrika

11 Januari 2009 - 16 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: