Nieuwe uitdagingen // New opportunities - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Nieuwe uitdagingen // New opportunities - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Nieuwe uitdagingen // New opportunities

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

02 September 2014 | Nederland, Woerden

Lieve allemaal,

Nog 24 dagen voordat ik op vakantie ga. Misschien had er daarom geen slechter bericht kunnen komen vandaag. Eind juli heb ik bij mijn managers geïnformeerd naar de verlenging van mijn arbeidscontract. Er is veel gesproken door managers, en vandaag ging de kogel door de kerk.

Mijn contract zal niet worden verlengd na 14 oktober. Wat betekend dat ik in de tussentijd op zoek moet gaan naar een nieuwe baan, om na mijn vakantie met een nieuwe uitdaging te kunnen beginnen. Het is heel jammer want ik voelde mij echt op mijn plek binnen mijn huidige baan. Of het een geruststelling is weet ik niet, maar het is niet omdat mijn functioneren misschien niet goed genoeg zou zijn. Nee, er is geen budget om mij een baan aan te bieden. En dat terwijl er zelf voldoende werk zou zijn voor een mogelijke derde persoon op deze positie.

Vanavond is mijn werkdag geëindigd met het updaten van mijn CV en is mijn avond gevuld met het internet afspeuren naar vacatures. Wat wil ik? Wat is er mogelijk? Het is tijd om een borrel in te schenken en morgen maar eens beginnen aan sollicitatie brieven schrijven.

Groetjes Daphne

=======================

Dear all,

In 24 days I will travel to Africa. Maybe the worst day to receive the news I got today. In the end of July I talked to my managers, reminding them about the extension of my contract. All managers and deputy directors have spoken a lot, and today they have shared the outcome of these conversations.

My contract will not be extended after October 14th. Which means I need to find a new job before I go on holiday, in order to start a new challenge/chapter in life. This is a pity, because I really felt comfortable in my current position. Maybe I can consider this a a relief, but my contract has not been extended due to leak of my capabilities/quality of work. The limited budget is the reason why. The current workload would maybe even allow a third person in this position, but it is as it is.

I ended my workday with updating my curriculum vitae, and my evening is filled with searching the internet for vacancies. What do I want? What are my possibilities? Time to pour myself a stiff drink and start writing cover letters tomorrow.

Cheers Daphne

  • 03 September 2014 - 02:37

    Nathalie:

    Oh Daphne wat naar!!
    Ik hoop dat je snel iets vind dat net zo goed bij je past.
    X

  • 03 September 2014 - 11:20

    Annette:

    Een nieuwe baan vinden is niet zo makkelijk.
    We wensen je veel geduld en energie bij het solliciteren.
    Blijf volhouden, ook als iets niet direct lukt. Gemotiveerd ben je wel.
    Succes ,Wil en Annette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Woerden

Daphne

Actief sinds 04 Nov. 2008
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 47543

Voorgaande reizen:

01 Maart 2016 - 28 April 2016

Kenia en Ethiopië // Kenya and Ethiopia

26 September 2014 - 15 Oktober 2014

Kenya, Uganda & Rwanda

28 September 2013 - 24 Oktober 2013

Van Nairobi naar de Vic'Falls

09 Oktober 2012 - 01 November 2012

Kamperen in Afrika

05 Januari 2011 - 27 Januari 2011

VAKANTIE!!!

30 Mei 2010 - 02 December 2010

Afstuderen in Duitsland

20 Mei 2009 - 25 Augustus 2009

Stage Zuid-Afrika

11 Januari 2009 - 16 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: