Een nieuwe reis in het vooruitzicht - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Een nieuwe reis in het vooruitzicht - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Een nieuwe reis in het vooruitzicht

Blijf op de hoogte en volg Daphne

02 Augustus 2012 | Nederland, Woerden

Ja, er is weer een nieuw plan. En het wordt weer op het Afrikaanse continent. Door verschillende verhalen en bezoekjes op het internet wilde ik nog graag eens naar Namibië en Botswana. En dan het liefst slapen in een tent. Lekker back to basic.

De juiste reis en datum is na veel speuren gevonden en uiteindelijk ook geboekt. Om even weer te wennen aan de Afikaanse omgeving, ga ik in eerste instantie naar het voor mij al bekende Zuid-Afrika. Dat wil zeggen, ik vlieg op Kaapstad. Vanuit daar ga ik langs de westkust richting het noorden. Een kant van Zuid-Afrika die ik nog niet gezien heb.

Vanuit daar op naar het totaal onbekende Namibië en Botswana. Langs authentieke dorpjes. Met een 4x4 door de woestijn. Aan het einde van de dag een tent opzetten en bij een welverdiende BBQ genieten van de zonsondergang in de totaal verlaten woestijn. Nou ja, verlaten. Ik ga met een groep. Want helemaal alleen is dit niet echt een handige actie. Stel je hebt auto pech, sta je daar op 5 uur rijden van de dichtst bijzijnde bewoonde wereld.

Nog 68 dagen voor vertrek, ik kan niet meer wachten!!!!

• 03 Augustus 2012 - 00:53

Nathalie:

Wauw Daph,
    klinkt als een heerlijke reis die je gaat maken en waarbij je veel gaat meemaken.
    Ga je ons wel weer goed op de hoogte houden?
    Ben benieuwd!

X Nath

• 03 Augustus 2012 - 09:28

Marloes:

Super gaaf dat je deze reis gaat maken! x

• 04 Augustus 2012 - 11:00

Ineke:

Hallo Daphne,

Wat leuk. Je ziet de hele zomer vakantie vierende mensen. In oktober is het jouw tijd. Waar eindigt je reis eigenlijk? Je gaat inderdaad terug naar basic. Die campingbussen zitten niet echt comfortabel, maar het is wel erg leuk hoor.

Groetjes,

Ineke

• 05 Augustus 2012 - 18:17

Marianne:

Ha Daphne, dit klinkt als een fantastische reis!!! Helemaal top!

• 07 Augustus 2012 - 16:33

Juud:

Wauw Daphne wat gaaf. Heb je weer iets moois om ernaar uit te kijken. Echt gaaf en je hebt het verdiend. X