Er zijn weer plannen! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Er zijn weer plannen! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Er zijn weer plannen!

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

25 Juli 2013 | Nederland, Woerden

Ja, ja. Er zijn altijd plannen, maar de plannen zijn alweer wat concreter geworden.
Deze keer doorkruis ik een ander deel van Afrika. Deze keer oost Afrika. Ik ga van start in Nairobi en eindig bij de Victoria watervallen.
En net als mijn vorige reis ga ik kamperen. De reis zelf is per truck. Maar in tegenstelling tot mijn vorige reis ga ik nu met een internationaal gezelschap mee. Volgens de reisorganisatie zijn er op dit moment nog geen andere Nederlanders.

Ik vertrek op 28 september en kom op 24 oktober weer terug in Amsterdam.

Komende tijd zal ik zo nu en dan een update plaatsen over de voorbereidingen etc.

Groetjes Daphne

• 26 Juli 2013 - 22:25

Ineke:

Hoi Daphne,

Je hebt weer een goed voornemen. Het lijkt mij een prachtige reis. Met welke organisatie ga je en hoe groot is de groep gemiddeld. Ik ben benieuwd naar je ervaringen.

Groetjes,

Ineke