Groepssamenstelling - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Groepssamenstelling - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Groepssamenstelling

Blijf op de hoogte en volg Daphne

19 Augustus 2013 | Nederland, Woerden

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik inzicht gekregen over de groep waarmee ik op reis ga:

- Een stel uit Australië (begin 30)
- Twee vrouwen uit Zwitserland (eind 20)
- Een vrouw uit Australië (halverwege 20)
- Een man van eind 20
- Een vrouw uit Groot-Brittanië (begin 30)
- Een vrouw uit Australië (begin 20)

We zullen in totaal met 9 personen zijn en het zijn allemaal jonge mensen.

Mijn paspoort ligt inmiddels twee weken op de ambassade van Tanzania. Wat kan een visum aanvraag toch lang duren. Maar gelukkig ben ik op tijd begonnen. De andere visa koop ik ter plaatse, dan duurt het hooguit een uur.

Nu moet ik alleen nog mijn tickets krijgen, tas inpakken en naar Schiphol gaan!!!

Over 40 dagen is het zover!!

Groetjes Daphne

• 19 Augustus 2013 - 12:29

Annette:

Hallo Daphne, wat een mooi plan van je. We wensen je een weer onvergetelijke reis. De route laat niets te wensen over denken wij. Aan het einde kom je in bekend gebied, we zijn benieuwd hoe veel water er dan naar beneden valt.
    Geniet van je reis, hopelijk heb je een leuke groep en goede matjes! We zullen je reisverslag zeker volgen. Blijf gezond en kom terug met mooie verhalen en herinneringen.

Groetjes Wil en Annette

• 19 Augustus 2013 - 13:03

Angelique Woudenberg:

Hoi Daphne,

Alvast een hele fijne reis. Ben weer benieuwd naar jouw verhalen en foto's!

Kom je daarna eens een gastles geven bij ons op school (ROC Midden Nederland)? Wij zijn inmiddels verhuisd naar Nieuwegein.

Groeten,

Angelique Woudenberg

• 20 Augustus 2013 - 09:40

Ineke:

Hoi Daphne,

Het is wel een vrouwenclubje. Doen jullie een beetje voorzichtig met de mannen? Als ze de hele reis de bagage van alle vrouwen moeten versjouwen, komen ze uitgeput thuis. Heel internationaal gezelschap. Lijkt mij heel leuk hoor.

Groetjes,

Ineke