Weer een WiFi momentje - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Weer een WiFi momentje - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Weer een WiFi momentje

Blijf op de hoogte en volg Daphne

04 Oktober 2013 | Tanzania, Arusha

Hallo allemaal, even een snelle update want over een kwartier vertrekt mijn truck weer. Afgelopen dagen in Serengetie en de ngorongoro krater heel veel dieren gezien, waaronder 3 luipaarden, 2 jachtluipaarden, tientallen leeuwen en een hyena familie. De hele big5 heb ik al kunnen afvinken.
Er komen een paar lange dagen aan, we zullen waarschijnlijk 12 uur in onze truck doorbrengen, maar dat is het waard. Daarna ben ik op Zanzibar! Misschien kan ik daar weer een update plaatsen met jaloers makende foto's.

Hier gaat alles verder goed, ik voel mij hier enorm veilig. Er lopen veel moslims op straat, de politie agenten dragen een mooi wit kostuum en iedereen spreekt ineens spontaan Nederlands als ik zeg dat ik uit Nederland kom. Er is hier veel ontwikkelingswerk door Nederlanders gedaan, vandaar.

Groetjes Daphne

• 04 Oktober 2013 - 18:06

Marieke:

He Daph,

Leuk van je te lezen...!! Ik vindje stoer hoor...en hoop dat de komende dagen supe worden voor je. Ik kijk uit naar je volgende berichtje. Grtz Marieke

• 08 Oktober 2013 - 18:05

Claudia:

Hoi Daphne,
    Leuk om je berichten te lezen. Ik ben nu al stik jaloers!