Voorbereidingen - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

04 November 2008 | Nederland, Woerden

Beste allemaal,

Er gaat een spannende tijd aanbreken. Vorige week was er via mijn school een bedrijvendag geregeld. Daar wist ik, nu weet ik waar ik stage wil lopen!
Zuid-Afrika!
Ik heb me meteen ingeschreven bij de organisatie die dit alles regelt, de spanning gaat nu beginnen. Waar is er een stage plek voor mij?
Ik heb wel aangegeven dat ik het liefste in Port-Elizabeth stage wil lopen, nu kijken of dat ook gaat lukken.
Naast Zuid-Afrika, zijn we op school ook nog voor een ander project bezig. Samen met mijn klasgenootje Nathalie moet ik een luxe reis met een budget van E2000,- in elkaar zetten. Wij zijn bezig met een reis naar Honduras. We zijn goed opweg en onze docent is ook zeer tevreden met het werk wat wij tot nu toe hebben gedaan. Daar denk ik ook dat we een serieuze kans maken.
Dit houd in dat, als we winnen, we ook naar Honduras gaan deze zomer. Het belangrijkste is, op kosten van Tio.
Veel om naar uit te kijken, tot nu toe wel veel drukte en spanning met alle voorbereidingen.
Wish me luck!!!