Marrakech!!! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Marrakech!!! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Marrakech!!!

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

14 December 2008 | Nederland, Woerden

Er wordt steeds meer bekend over mijn studiereis naar Marrakech. We zullen zondag ochtend (11 januari) heel vroeg vertrekken, onze vlucht gaat om 6 uur 's ochtends. Als we bij het hotel zijn aangekomen gaan we van start met veel dingen bezoeken en opdrachten vervullen in de stad.
We zullen vele excursies gaan maken, en we gaan ook traditioneel marokkaans leren koken. Ook zullen we het Jaram Al Fna plein (of iets dergelijks) bij avond gaan bekijken. Dan wordt het plein omgetoverd in een 1001-nacht-sprookje, met waarzeggers en slangenbezweerders.
Veel nieuwe indrukken dus!!!
Vrijdag avond (16 januari) landen we rond middennacht weer op Amsterdam Schiphol Airport.
Jammer genoeg begint de maandag daarop weer een heel nieuw semester met veel nieuwe vakken.

Dat is voor latere zorg... afgelopen maandag ben ik naar de kerst markt in Dusseldorf geweest, waar het weer ouderwets gezellig was. Vrijdag heb ik mijn inenting DTP laten zetten voor de studiereis naar Marokko, mijn arm doet nog steeds zeer en is dik, maat het is voor een goed doel.
Er zit wel een plus punt aan, ik ben meteen klaar voor mijn andere reis voor dit jaar.
Het is namelijk nog steeds het plan dat ik deze zomer voor 3 maanden naar Zuid-Afrika ga, om stage te lopen.

Ik heb ik ieder geval een ged voornemen: NOG MEER VAN DE WERELD ZIEN!

Ik ben er al aardig mee bezig!

Groetjes,

• 14 December 2008 - 14:54

Wim L:

Hi Daphne,

Leuk wel al die voorbereidingen voor de reis.Ik hoop dat het allemaal leuk, gezellig en goed gaat verlopen.
    Ik hoor nog wel meer van je als het zover is.

gr.Wim

• 15 December 2008 - 20:07

Diana :

Hey lieve schat, wat een heerlijke voorbereiding, geniet ervan. Inmiddels is er ook weer iets meer bekend over je stage naar Zuid-Afrika, die er ook steeds serieuze gaat uitzien.
    Maar eerst die reis naar Marrakech, ik ben nu al benieuwd naar je verhalen. Maak veel foto's en vertel veel ervaringen, we willen het allemaal graag horen.
    Maar eerst tentamens en vakantie, daarna koffers pakken. Kus mama

• 11 Januari 2009 - 21:40

Ineke:

Hoi Daphne,

Zit je inmiddels in het kleurrijke Marokko? En hoe is je eerste indruk? Ik ben benieuwd naar je verhalen.

Fijne (werk)vakantie!!

Groet,

Ineke

• 15 Januari 2009 - 21:14

Ineke:

Hoi Daphne,

Ik heb je webmail bekeken maar je hebt kennelijk geen tijd of gelegenheid gehad het bij te werken. We horen je verhalen wel als je terug bent. Heb je het leuk gehad?

Groet,

Ineke