Het gaat dan echt gebeuren!!! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Het gaat dan echt gebeuren!!! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Het gaat dan echt gebeuren!!!

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

16 April 2009 | Nederland, Woerden

Het zit er dan echt aan te komen, mijn vertrek naar Zuid-Afrika.

Ik zal vliegen op de volgende dagen:
Woe 20/05 10:05h Amsterdam - London Heathrow
Woe 20/05 21:15h London Heathrow - Johannesburg
Don 21/05 11:10h Johannesburg - Port Elizabeth

Maa 24/08 15:05h Port Elizabeth - Kaapstad
Maa 24/08 20:15h Kaapstad - London Heathrow
Din 25/08 12:00h London Heathrow - Amsterdam
Ik kom op de 25ste om 14:15h aan op Amsterdam.

Daarnaast is er ook al meer bekend over het bedrijf waar is ga werken. Het hotel heet: Garden Court Kings Beach Hotel. Het hotel is een onderdeel van de SouthernSun groep. Kijk voor meer info op www.southernsun.com.

In Port Elizabeth zal ik mijn intrek nemen in een studentenhuis. Zodra ik daar het adres van heb laat ik het jullie weten.

Nog maar een maand en dan stap ik het vliegtuig in, maar eerst zijn er nog een aantal deadlines, presentaties en tentamens!

Groetjes Daphne

• 16 April 2009 - 14:29

Nathalie Brink:

Meisje, adres is Marshallroad 30 PE! :D
    Zie je daar :P

• 16 April 2009 - 16:23

Tom-Erik:

Haha! Marshallroad is een kei vet huis. Ben er maar al te vaak geweest...
    Geniet je tijd in Zuid-Afrika, ik mis het stiekem nog elke dag!

• 17 April 2009 - 19:41

Ineke:

Nog een maand, Daphne. Het komt erg dicht bij. Leuk voor je. Ik hoop dat het een mooie ervaring voor je wordt en probeer nog het één en ander van het land te zien. Het is een fantastisch mooi land. De Thuislanden zijn ook bijzonder. Geniet ervan. En, nog veel succes met het afhandelen van de presentaties en tentamens!

Groetjes,

Ineke

• 21 April 2009 - 19:48

Diana:

Ja lieve schat, het gaat nu heel snel. Nog maar even en je gaat dan echt.Voorlopig gaan we hier een gezellige tijd tegemoet om alles goed in orde te hebben voor je vertrekt, ook gezellig natuurlijk. Probeer in ieder geval zoveel mogelijk in Zuid-Afrika te ontdekken, te zien en te bekijken, alles goed te onthouden en maak zoveel mogelijk foto's, we willen het allemaal zien als je terug komt. Je gaat met een koffer vol verwachtingen weg en komt hopelijk met een koffer vol fijne ervaring weer thuis. Lieve schat, doe natuurlijk wel heel voorzichtig, maar geniet er wel van. Dikke kus, je mama

• 11 Mei 2009 - 16:27

Ilona:

Veel succes en nog meer plezier in Zuid-Afrika!... Ik zal een kaartje sturen en hopen dat ie aankomt ;)

X

• 18 Mei 2009 - 20:06

Wim:

Hi Daphne,
    Nog even dan ga je een reis naar zuid Afrika maken per vliegtuig.Het zal geen vakantie reis worden want je mag er 3,5 maanden gaan werken.
    Ik hoop dat je er een fijne tijd zal hebben. We hopen je natuurlijk weer gezond maar ook bruin en blij van schiphol te mogen afhalen, maar tot dan zullen we zeker per skype of telefoon kontakt met elkaar blijven houden.
    Natuurlijk ben ik in gedachten altijd bij je.
    Tot dan wens ik je alles goede en veilige reis toe.
    Kus en groet wim L