Laatste week stage en de planning van de roadtrip - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Laatste week stage en de planning van de roadtrip - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Laatste week stage en de planning van de roadtrip

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

06 Augustus 2009 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Dit was dan bijna mijn laatste weekje stage. Vandaag nog en morgen nog, maar op dit moment is het zo stil op mijn stage dat er maar weinig te doen is en ik dus mijn verhaal op mijn waarbebjij.nu aan het doen ben.
Afgelopen week ben ik met Anne en Eline op jacht gegaan naar een goede en goedkope huurauto en een goedkope vlucht van Johannesburg naar Port Elizabeth. Het is ons gelukt om een ford fiesta of vw polo te huren en een vlucht te boeken met 1time air.
We hebben ons maar meteen goed voorbereid en hebben ook meteen een GPS-systeem gehuurd. We vertrekken zondag ochtend en we hebben als eindbestemming Johannesburg airport. In de tussentijd zullen we verschillende steden aandoen en brengen we ook een bezoek aan Suncity, Gold Reef City en natuurlijk niet te vergeten het Krugerpark. Bij de laatste zullen we ook een soort van nacht safari maken. Dat denk ik tenminste aangezien Anne en Eline alles hebben geregeld voor onderweg. Zij weten precies wat we gaan doen, maar 1 ding weet ik zeker dat het een super trip gaat worden. We zullen op de 17de weer terug keren naar PE, Eline gaat de 18de weer naar huis en Anne en ik blijven nog een 5 dagen in PE, pakken we de laatste bagage in en relaxen we nog een beetje om de 24ste op het vliegtuig naar huis te stappen. Het gaat alweer snel! Het zit er bijna op! Ik weet niet of ik de tijd heb om nog voor ik op reis ga mijn reisschema op dit profielte zetten, maar die zal ik naar mijn ouders mailen, voor de gene die geinterresseerd zijn kunnen bij mijn ouders terecht. Na afloop zal ik een verhaal en foto's op internet proberen te zetten.


XX Daphne

  • 06 Augustus 2009 - 08:59

    Diana:

    Hallo lieve schat,

    Zojuist je laatste bericht gelezen, heerlijk die vooruitzichten, natuurlijk veel zien en heel veel genieten van alles wat je onderweg tegekomt. Hartstikke goed om het met z'n drie-en te doen, altijd meer om te bespreken en meer om elkaar op leuke idee-en te brengen. Eigenlijk zou ik bijna jaloers op je worden, maar dat zit niet in m'n aard. We hopen dat de hele reis zonder problemen zal verlopen, geen gekke dingen zullen gebeuren en natuurlijk dat jullie weer helemaal heel en met enorm veel leuke verhalen thuis zullen komen. We zullen aan je lippen hangen als je al die verhalen gaat vertellen als je eenmaal thuis bent. En natuurlijk foto's, heel veel foto's willen we zien. Lieve schat, ga je lekker voorbereiden op je reis, wij gaan dat ook doen zoals je weet, en we zullen elkaar zeker onderweg nog wel bellen. Doe ook de groeten aan je reisgenoten, en veel plezier met elkaar.
    De allerliefste groetjes van ons papa en mama

  • 06 Augustus 2009 - 09:10

    Sanne:

    Ohh heerlijk laatste stagedag!!

    GENIET van jullie reisje :) en doe veel groetjes aan Anne & Nathalie.

    xx San

  • 06 Augustus 2009 - 09:48

    Yvonne:

    Geniet van je roadtrip =D En we horen alle verhalen snel!

  • 11 Augustus 2009 - 17:41

    Ineke:

    Joh, Daphne, wat gaat de tijd toch snel. Je stageperiode is bijna voorbij. Leuk dat je nog naar het Paul Kruger Park gaat. Je kunt veel regelen maar dieren niet. Ik hoop dat je het één en ander ziet. In verband met de warmte is het beste 's morgens zo vroeg mogelijk rond te rijden. 's Morgens zijn ze actief. Overdag liggen de dieren te slapen. Misschien zie je je vriendje daar nog.

    Nog twee weken. Geniet ervan. We zien je snel.

    Groetjes en kusjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Actief sinds 04 Nov. 2008
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 47631

Voorgaande reizen:

01 Maart 2016 - 28 April 2016

Kenia en Ethiopië // Kenya and Ethiopia

26 September 2014 - 15 Oktober 2014

Kenya, Uganda & Rwanda

28 September 2013 - 24 Oktober 2013

Van Nairobi naar de Vic'Falls

09 Oktober 2012 - 01 November 2012

Kamperen in Afrika

05 Januari 2011 - 27 Januari 2011

VAKANTIE!!!

30 Mei 2010 - 02 December 2010

Afstuderen in Duitsland

20 Mei 2009 - 25 Augustus 2009

Stage Zuid-Afrika

11 Januari 2009 - 16 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: