Aankomst Zuid-Afrika - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Aankomst Zuid-Afrika - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Aankomst Zuid-Afrika

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

22 Mei 2009 | Nederland, Woerden

Hallo iedereen,

Hier een berichtje vanuit Zuid-Afrika.
Gisteren zijn we aangekomen na een lange reis. We hebben een mooi groot huis, maar ze zijn nog bezig met de laatste dingen, zo moet er nog een vloer in de nieuwe keuken worden gelegd, het alarm systeem moet nog worden aangesloten en de wasmachiene moet nog komen. Vandaag gaan we opzoek naar een auto voor de komende 3 maanden. Tijdens onze heenreis hebben we nog een tussen stop gemaakt in London waar we een soort van stedentrip van hebben gemaakt. Ook leuk maar wel vermoeiend. De vlucht was verder goed.

Het adres van het huis waar ik woon is:
30 Marshall Road

X Daphne

• 22 Mei 2009 - 12:19

Wim Ligter:

Hoi Daphne,
    Ik ben blij dat alles goed is verlopen.
    Ook met dat visum zal het wel goed gaan denk ik. Met de auto zoeken hoop ik dat ze je geen oor aan naaien of gaat er iemand met jullie mee.
    Ik wens je sterkte met de eerste werkdag en tot wederhoren.
    Groet papa.

• 22 Mei 2009 - 15:10

Diana:

Hallo lieve schat.
    Fijn dat het allemaal goed gaat. Zoals je ziet volgen we je op de voet. Kijk wel uit met het kopen van een auto, de remmen, licht zijn belangrijk en is er ook zoiets als APK-keuring?Misschien kan er iemand mee van KAYA, mannen kijken vaak iets technischer. Doe in ieder geval voorzichtig en ga goed afdingen. Dikke kus en tot schrijfs mama

• 23 Mei 2009 - 19:43

Ineke:

Hoi Daphne,

Fijn dat de reis goed verlopen is. Een hoop nieuwe indrukken krijg je nu. Als je gaat rijden, denk je er dan aan dat het links rijdend verkeer is? Even wennen.
    Succes verder en groetjes van ons,

Ineke

• 30 Mei 2009 - 15:12

Joke:

Daphne moet je nu op de hand wassen en met de auto wat een pech,mag je leuke dingen doen daar in het Hotel, je ma en pa zitten al bij zwitserland hier mooi weer veel wind met varen maar aan het strand ook.wij horen het wel hoe het verder gaat in Afr. groetjes Joke en Gerard.