Three, two, one .... JUMP!!!...... - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Three, two, one .... JUMP!!!...... - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Three, two, one .... JUMP!!!......

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

20 Juli 2009 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Ja, ik heb het een tijdje voor me moeten houden en het is een keertje uitgesteld vanwege slecht weer, maar ik mag het nu eindelijk zeggen! IK BEN UIT EEN VLIEGTUIG GESPRONGEN!!!
Met andere woorden ik ben afgelopen zaterdag gaan skydiven. Er zullen mensen zijn die dit niet geloven, maar ik heb een DVD om het te kunnen bewijzen!

Gisteren ben ik naar een marktje geweest waar ze allerlei prularia verkopen en er flink moet worden afgedongen. Daarna zijn we naar een Leeuwenpark gegaan. En daar heb ik samen met Anne en ELine een klein baby leeuwtje van 7 weken oud op mijn schoot gehouden. Super leuk.

Jammer genoeg is het me niet gelukt om foto's op dit profiel te laden, daarom staan er een paar op mijn hyves profiel. Ik wil ook proberen om er een paar te mailen als daar behoefte aan is.

Tot snel weer, dan kom ik met de verhalen over mijn verjaardag hier en mijn weekendje weg in Kaapstad!!

XX Daphne

  • 20 Juli 2009 - 14:43

    Yvonne:

    Daphne wat super gaaf! Wie zijn er nog meer gesprongen?? Ik ga meteen even je hyves bekijken voor de fotos :D

    Groetjes aan iedereen

  • 20 Juli 2009 - 15:12

    Daphne:

    Nath en Anne zijn ook gesprongen

  • 20 Juli 2009 - 19:36

    Bart:

    Daphne wat ben jij een held! Ik zou dat dus nooit durven...
    Trouwens, goed om te lezen dat je het nog naar je zin hebt!

  • 21 Juli 2009 - 07:27

    Yvette:

    Heey daphne,

    vet cool dat je uit een vliegtuig gesprongen bent zeg ik zou dat echt nooit durven:P
    en ook leuk dat je een baby leeuwtje mocht vasthouden:D

    groetjes Yvette

  • 21 Juli 2009 - 16:55

    Diana:

    Hey lieve Daphne,
    Wat een stoere meid ben je. Maar goed dat ik het niet van te voren wist dat je dit van plan was te doen, ik zou er vreselijk zenuwachtig van geworden zijn. En je weet dat ik het vreselijk eng vind. Stiekum vind ik je dan ook wel heel stoer, maar ik hoop van harte dat je niet nog meer spannende plannen hebt. En een baby leeuwtje vast houden is ook leuk, de leeuwen-moeder was er zeker niet bij, anders krijg je die kans niet. Nou meisje, voor morgen een heel gezellige dag, we nemen een borrel op je. Heel veel plezier en maak er een leuke dag van. Kusjes mama

  • 21 Juli 2009 - 20:35

    Joke En Gerard:

    hoera hoera? Daphne van harte gefeliciteerd
    en een hele leuke fijne dag het lukte even met de telf. maar toch niet heel moeilijk om verbinding te krijgen dus dan zo maar.schattig dat leeuwtje natuurlijk als het klein is, en dat springen dat doe ik je niet na.nog veel plezier
    doeiiiiiiiii

  • 21 Juli 2009 - 21:23

    Judith:

    Lieve Daphne

    Jee meid jij heb lef zeg. echt cool dat je dat durft.

  • 21 Juli 2009 - 21:25

    Judith En Shauna:

    Lieve Daphne van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Hiepe de Piep Hoera!!!Van harte meis.

    Dikke KUS van ons

  • 22 Juli 2009 - 07:03

    Wim Ligter:

    Goeden morgen lieve Daphne,

    waarschijnlijk ben ik niet de eerste maar via deze weg geloof ik wel. Je moeder en ik vinden het fijn om je van harte te feliciteren met je 22 verjaardag. Wij hopen, dat het ondanks dat je in zuid afrika zit, een fijne dag zal worden.
    Als je weer thuis bent zullen wij het nog maar eens overdoen.
    Liefs en een dikke kus mam en pap.

  • 22 Juli 2009 - 20:15

    Ineke:

    Hoi Daphne,

    Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We hebben elkaar even gesproken. Je hebt het onwijs naar je zin in Zuid-Afrika. Leuk, dat je uit een vliegtuig bent gesprongen. Vincent heeft het ook een keer gedaan. Hij was diep onder de indruk. Ik zou het ook wel een keer willen doen. Ga je nog een keer bungy jumpen in Knysna? Wat ook een leuke ervaring is om daar een afdaling te maken van 90 meter. Daarna mag je weer teruglopen en word je boven getracteerd op een braai.

    Groetjes van ons allen,

    Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Actief sinds 04 Nov. 2008
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 47564

Voorgaande reizen:

01 Maart 2016 - 28 April 2016

Kenia en Ethiopië // Kenya and Ethiopia

26 September 2014 - 15 Oktober 2014

Kenya, Uganda & Rwanda

28 September 2013 - 24 Oktober 2013

Van Nairobi naar de Vic'Falls

09 Oktober 2012 - 01 November 2012

Kamperen in Afrika

05 Januari 2011 - 27 Januari 2011

VAKANTIE!!!

30 Mei 2010 - 02 December 2010

Afstuderen in Duitsland

20 Mei 2009 - 25 Augustus 2009

Stage Zuid-Afrika

11 Januari 2009 - 16 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: