Het komt nu echt dichtbij! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Het komt nu echt dichtbij! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Het komt nu echt dichtbij!

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

24 September 2013 | Nederland, Woerden

Hallo allemaal,

Vlak voordat ik ga afreizen naar Nairobi, Kenia zijn er allerlei vreselijke dingen gaande. Uiteraard stap ik straks daarom wel met gemengde gevoelens het vliegtuig in. Ik heb research gedaan en het hotel waar ik mij moet melden ligt op 5,5km van het winkelcentrum dat op het ogenblik in het nieuws is. Ik had wel wat dingen bedacht om mogelijk te doen in Nairobi, maar ik denk dat ik met een boek bij het zwembad van het hotel blijf hangen.
Mochten er groepjes op stap gaan vanuit het hotel ga ik misschien nog wel mee, maar ik ga er niet vanuit dat ik nog iets ga ondernemen. Dat is wel jammer, maar veiligheid gaat voor alles. Wie weet kom ik op een rustiger moment in Nairobi en kan ik dan wat dingen bekijken.

Goed, hier een aantal gegevens voor mijn reis;

Vluchtschema:

Datum: Van: Naar: Vertrektijd: Aankomsttijd: Vluchtnr:
28-sept Amsterdam Nairobi 21.00u 06.25u* KL4141
23-okt Victoria Falls Johannesburg 13.45u 15.25u BA6284
23-okt Johannesburg Amsterdam 23.15u 10.20u* KL0592
*= aankomst de volgende dag

Reisschema:
17 okt - Masvingo
18 en 19 okt - Bulawayo
20 okt - Hwange National Park
21 en 22 okt - Victoria Falls

Kijk voor het uitgebreide programma in een eerder bericht: http://daphneinhetbuitenland.waarbenjij.nu/reisverslag/4575331/mijn-dagprogramma

Tijdens de reis probeer ik jullie via dit blog op de hoogte te houden van mijn avonturen. Uiteraard blijft het Afrika en is er niet overal bereik. Dus even afwachten hoe dat gaat.

Groetjes Daphne

• 26 September 2013 - 17:37

Marja:

Hoi Daphne,

Ik heb alles zo'n beetje gevolgd en het is weer een geweldige reis die je gaat maken.
    Wij zijn niet verder gekomen dan de wilde paarden in the new forest in engeland. Kijk maar goed uit voor al die wilde beesten (en mensen zoals in het nieuws) daar. Ik heb je reisschema uitgeprint en ik ga, net als de vorige keer, zo nu en dan op de kaart of op internet opzoeken waar je bent. Geniet ervan en kom weer heelhuids terug. Groeten,
    Marja en Gerard.