Vertrek // Departure - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Vertrek // Departure - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Vertrek // Departure

Blijf op de hoogte en volg Daphne

26 September 2014 | Nederland, Schiphol

Lieve allemaal,

Op het ogenblik zit ik te wachten bij de gate. De veligheidscontroles zijn streng: alle elektronische apparaten (camara's, iPad) en vloeistoffen moesten apart door de controle. Daarnaast moest mijn trui uit, broekriem af, schoenen uit. Ik liep dus op mijn sokken en in mijn hemt door de controle. Vervolgens werd ik nog grondig gefouilleerd waarbij geen enkel lichaamsdeel werd overgeslagen. Ach het is de veiligheid.
Groetjes Daphne

========

Dear all,
Currently waiting on the airport at my gate of departure. The safety regulations are very strict. This resulting in empty my bag of all electronic devises and liquids. I needed to take of my sweater, belt and shoes. Imagine, practically take off anything. It is for my own safety as well.

See you in Africa

Jambo! Cheers Daphne

• 26 September 2014 - 20:10

Ineke:

Hele fijne vakantie, Daphne.

• 27 September 2014 - 00:47

Nathalie:

Jeej! Eindelijk mag je vertrekken!
    Heel fijne reis gewenst!
    X

• 27 September 2014 - 12:05

Corrie En Leen:

Hallo Daphne

Een mooie, fijne en veilige vakantiereis toegewenst met ervaringen een "top" verhaal waardig.

Hartelijke groeten,

Corrie en Leen