Nieuw buitenland avontuur - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Nieuw buitenland avontuur - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Nieuw buitenland avontuur

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

22 Maart 2010 | Nederland, Woerden

Ja ja, na mijn thuiskomst in Nederland is mij vaak gevraagd wat mijn volgende buitenland avontuur zou gaan worden.
Ik kan met trots melden dat er weer een buitenland avontuur in de maak is. Deze keer niet zo ver als Zuid-Afrika, maar toch weer een hele uitdaging.
Als alles goed is hoop ik ongeveer vanaf 1 juni te gaan afstuderen, na vele sollicitaties in Nederland die eigenlijk op niets uitliepen ben ik over de grens gaan kijken. De keuze is bekend, er is gesolliciteerd en als alles gaat zoals het moet gaan zal ik gaan afstuderen in Berlijn.
Ja, de oosterburen worden verblijd met mijn gezelschap. Ik ga daar niet alleen naar toe om te gaan afstuderen, maar ook om Duits te leren. Het is de bedoeling om ongeveer 24 weken daar verblijven. Dat houd in dat ik, als alles volgens planning verloopt, eind november Nederland weer onveilig ga maken.
Tot nu toe is er nog weinig definitief bekend, maar zodra er nieuws is kunnen jullie dat natuurlijk hier lezen.

Groetjes Daphne

• 22 Maart 2010 - 10:35

Wim Ligter:

Daphne,
    als inderdaat alles gaat zoals je, je dat voorsteld, dan wens ik jou een resultatief verblijf in Duidsland, met name Berlijn. Hopende dat je geslaagd en gezond weer thuis komt.

XX groet,
    wim

• 22 Maart 2010 - 14:47

Marina:

Hey Daphne,

Super gaaf joh!! Kan ik in de vakantie niet een weekendje langskomen??
    Heel veel succes met het voorbereiden van deze reis!

Liefs Marina