Het einde komt in zicht - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Het einde komt in zicht - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Het einde komt in zicht

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

25 Oktober 2010 | Duitsland, Düsseldorf

Goed, het is alweer een tijdje geleden dat ik via Waarbenjij.nu wat van me heb laten horen.

Alles gaat goed met mij, geen bericht is goed bericht. Het is erg druk op het moment. Ik ben nu steeds meer met mijn scriptie bezig en het is op het moment ook druk wat betreft werk. Ik krijg steeds meer verantwoordelijkheden. Op het moment ben ik bezig met een aantal deals, waar mijn bedrijf aardig wat mee kan verdienen en niet alleen in geld. Maar daar kan ik natuurlijk verder niets over zeggen. Toch krijg ik die verantwoordelijkheid, wat goed is maar ook veel stress met zich mee brengt.

Hoe dan ook, ik heb het hier naar mijn zin. Toch gaat het me soms vervelen, ik heb namelijk niet het meest leuke werk om te doen. Tenminste ik vind het niet meer zo leuk. Maar het hoort erbij. Ondertussen ben ik ook aan het solliciteren geslagen, het werkzame leven komt immers ook steeds dichterbij. Als iemand dus nog een tip heeft of ergens een interessante vacature ziet staan. Ik hou me aanbevolen.

Om af te sluiten heb ik nog een aantal leuke dingen in het vooruitzicht. Anne komt nog een keer gezellig langs, dat zelfde weekend is een vriend van mij hier jarig. En ik ga nog een weekend naar Dresden, daar woont ook een vriend. Dus dat gaat gezellig worden.

Of ik nog een keer een bericht schrijf voordat ik terug ben weet ik nog niet. Anders ben ik rond 2 december weer in Nederland te vinden.

Tschüß!!!!

• 25 Oktober 2010 - 17:47

Ineke:

Hoi Daphne,

Je bent het een beetje aan het afsluiten, merk ik. En je kijkt vooruit. Helaas, een vaste baan wil niet zeggen dat het altijd interessant werk is. Dit moet groeien. Maar ik ben wel bang dat je je collega's zal gaan missen. In Nederland is werk en vrije tijd gescheiden. Bij jou loopt het door elkaar. Heel leuk. Dat ga je echt missen. Zoveel jonge mensen bij elkaar.

Groetjes,

Ineke

• 25 Oktober 2010 - 18:23

Diana:

Hallo lieve Daphne,

Ja inderdaad, het is niet altijd zo dat het werk wat je doet altijd zo interresant is. er zijn nu eenmaal altijd klusjes te doen die minder leuk zijn, en een stagiair wordt daar nog weleens mee opgezadeld. Maar ja, je bent hopelijk binnenkort klaar met je opleiding, en je heb dan meer kans op een betere positie. Ik weet zeker dat het goed zal komen met je, daar ben ik helemaal van overtuigd.
    Lieve schat, we zijn alweer lekker aan het aftellen, het zal wel weer gezellig zijn als je weer thuis bent. Dan nog even lekker er tegenaan om de laatste hobbels af te ronden. Tot die tijd heb je nog een paar leuke afspraken, geniet ervan, het is altijd leuk als je daar met een goed gevoel op terug kunt kijken.
    Lieve schat, veel sterkte en wijsheid toegewenst en tot binnenkort.
    Kus mama

• 29 Oktober 2010 - 08:37

Marina:

Hoi Daphne, heel veel succes met het afronden van je laatste dingen. Geniet ook in Dresden, dit is een hele mooie stad. Mijn neef woont daar namelijk!
    Ik begin al zo'n zin in onze trip te krijgen.
    tot januari
    Liefs Marina