Het zit er alweer bijna op! - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Het zit er alweer bijna op! - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Het zit er alweer bijna op!

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

20 November 2010 | Duitsland, Düsseldorf

Ja, time flies when your having fun! Over ongeveer anderhalve week kom ik weer voorlopig definitief naar Nederland. Mijn tijd in Deutschland zit er dan op. Naast de laatste loodjes bij trivago moet ik ook weer veel dingen regelen. Mijn trivago mail-account moet worden omgeleid naar het adres van een collega. Ik moet mijn contacten inlichten. Ik moet nog een reminder sturen voor mijn enquête onder hoteliers. Taken afronden. Me uitschrijven bij de gemeente. Mijn sportschool abonnement opzeggen. Bankrekening opzeggen. Spullen inpakken. En als soort van afscheidsuitje, ga ik met de hele club een weekend gek doen in Dresden.
Op 1 december zal ik mijn koffer in Woerden weer voorlopig uitpakken. Maar als die dag met verhuizen voorbij is, begint het voor mij eigenlijk pas. Dan breekt de tijd aan dat ik mij moet voorbereiden op de allerlaatste tentamens en het afmaken van mijn scriptie. Mijn doel is om voor de kerst zo goed als klaar te zijn. Dan kan ik in januari rustig op reis gaan naar Zuid-Afrika, waar ik samen met Marina ga reizen voor drie weken.

Voor de mensen die bij mijn diploma-uitreiking willen zijn. Hahahahaha, lekker optijd. Op vrijdag 18 maart 2011, vanaf 16:00 tot 20:00 is het zover. Tenminste dat is het uiteindelijke doel. ZET HET DUS ALVAST IN JE AGENDA!!!

Als ik de precieze datum van mijn afstudeer verdediging weet laat ik dat uiteraard weten.

Tschüss,

• 20 November 2010 - 16:32

Marina:

Geniet de laatste weken nog even in het koude Duitsland!! Succes met het afronden van alle dingen. Ik zie je in Kaapstad!! Ik heb er zin in :). Liefs

• 21 November 2010 - 14:26

Ineke:

Hoi Daphne,

Hoe voelt het zo dicht bij je einddoel te zijn? In ieder geval heb je het nog erg druk. Veel sterkte de komende weken. Ik zie je binnenkort wel.

• 21 November 2010 - 18:05

Marianne:

Succes met de laatste loodjes in Duitsland!!

• 22 November 2010 - 17:23

Diana:

Ja. joh,
    De laatste lootjes wegen het zwaarts. Maar je bent al zo ver, dat red je ook wel hoor, wij hebben er alle vertrouwen in!!!!
    Nog even je tanden op elkaar zetten voor de laatste tentamens en je scriptie.
    Heeeeeel veeeeeeeel succes!!!!!!!!!!!
    Papa en mama