Berlijn, of toch......... - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Berlijn, of toch......... - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Berlijn, of toch.........

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

12 April 2010 | Nederland, Woerden

Na een aantal weken zijn er weer nieuwe ontwikkelingen met betrekking tot het afstuderen. Daarom weer een bericht om ook jullie weer op de hoogte te stellen.

De afgelopen week is er wat mail contact over en weer geweest tussen mij en de mensen in Duitsland. Er waren wat miscommunicaties, maar uiteindelijk is het allemaal toch weer goed gekomen.

Vandaag heb ik twee telefoon gesprekken gehad met mijn bemiddelingspersoon in Duitsland. Na wat kletsen over het weer en wat bijzaken zijn er weer wat meer zaken bekend.

Waarschijnlijk is het niet mogelijk om te gaan afstuderen in de bruisende metropool Berlijn. Simpelweg omdat de bedrijven daar mij niet het juiste kunnen bieden.

Maar Duitsland is een groot land en daarom zijn er een aantal hotels buiten Berlijn die mij wel een goede aanbieding kunnen doen.

Een hotel in Braunschweig, en een hotel vlakbij Salzburg. Maar ook een hotel in Hamburg. Goed, het verspreid zich aardig over Duitsland nu. Het ligt allemaal aardig ver uit elkaar.

Komende week zal ik waarschijnlijk een telefonisch sollicitatie gesprek hebben met één of meerdere van de mogelijke bedrijven. Spannend, want ik zal weer helemaal in de zenuwen zitten. Meer info volgt....

Tjuus Daphne

• 12 April 2010 - 19:21

Diana:

Ja lieve schat, wel weer spannend. Je zoekt het wel weer uit hoor. Het is afwachten, uiteindelijk zal het wel duidelijk worden.
    Kus mama

• 13 April 2010 - 06:06