Geen Berlijn, geen Hamburg, maar.... - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Geen Berlijn, geen Hamburg, maar.... - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Geen Berlijn, geen Hamburg, maar....

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

21 April 2010 | Nederland, Woerden

Sommige wisten het al, maar de beide telefoon gesprekken die ik zou hebben in mijn vorige bericht, zijn niet echt goed gegaan.

Maar na regen komt altijd zonneschijn!!! Een half uur geleden heb ik de telefoon opgehangen, na dat ik een enerverend gesprek heb gehouden met een uiterst aardige Franse dame die in Dusseldorf werkt.

Na een gesprek van bijna een half uur, kan ik met redelijkheid wel zeggen dat ik waarschijnlijk een afstudeerplaats heb. Het is geen Berlijn geworden, ook geen Hamburg, maar Dusseldorf. Dat is immers ook nog steeds Duitsland.

Het gaat om een bedrijf dat een online service biedt voor reizigers op zoek naar advies en dergelijke over bepaalde reisbestemmingen. Daarnaast vergelijken zij hotelprijzen van allerlei mogelijke aanbieders. En alsof dat nog niet voldoende is, kunnen reizigers een eigen profiel aanmaken op de site. Hierin kunnen ze tips geven over bestemmingen en beoordelingen over hotels schrijven.

Het bedrijf timmert aardig aan de weg en heeft een jong karakter. Er werken ongeveer 21 nationaliteiten en iedere taal uit Europa is wel vertegenwoordigd. Een gezellige boel dus.

Natuurlijk moet ik niet al te hoog van stapel lopen, maar heb er alle vertrouwen in dat dit het voor mij moet gaan worden. Komende week uiterlijk vrijdag krijg ik definitief bericht. Maar aangezien het gesprek heel positief eindigde heb ik daar alle vertrouwen in. Er werd zelf al gesproken over mijn mogelijke huisvesting, en over het feit dat zij ook wel een goed adres voor huisvesting hadden. Ook weer iets positiefs waarvan ik denk dat het allemaal wel goed komt.

Enfin, meer info volgt!!!! Voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar het mogelijke bedrijf. (www.trivago.nl)

Tjuus!!!!



XX Daphne

  • 21 April 2010 - 10:46

    Tal & Vince:

    Succes met je nieuwe avontuur Daphne enne... idd na regen komt zonneschijn ;-)

    Liefs van ons

  • 21 April 2010 - 15:19

    Diana:

    Hallo lieve Daphne,
    Ja jo, hopelijk voor je, gaat dit het worden. Ben inderdaad reuze benieuwd naar volgende week. Maar als het door gaat, is natuurlijk dan wel "kat in bakje", kunnen we je met de auto brengen en dan kun je van alles meenemen, maar misschien spreek ik nu wel voor m'n beurt. Afin, voorlopig maar even afwachten dus.
    Nog even een paar tentamens halen en dan hup naar Duitsland.
    Dikke kus mama

  • 21 April 2010 - 15:26

    Wim:

    Haaaai Daphne,
    Na veel geharrewar met de stageplekken heb je er dan eindelijk een gevonden in Duitsland.
    Ik hoop dat je er heel veel leert, maar daarnaast ook een leuke tijd zal hebben.
    En natuurlijk ook een fijne stage die je met goed erfolg mag afsluiten.
    veel liefs, je vader.

  • 28 April 2010 - 15:04

    Diana:

    Jaaaaaaaaaaaaaa, Dusseldorf gaat door!!!!!!!
    Fijn voor je hoor.
    En nu maar weer er tegenaan dat je stage goed zal gaan, maar ik heb er alle vertrouwen in!!!
    Kus en heel veel liefs mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Woerden

Afstuderen in Duitsland

Recente Reisverslagen:

20 November 2010

Het zit er alweer bijna op!

25 Oktober 2010

Het einde komt in zicht

27 September 2010

Octoberfest!

20 September 2010

Bielenfeld, Summerlake and upcoming Octoberfest

14 September 2010

Even een kort berichtje
Daphne

Actief sinds 04 Nov. 2008
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 47568

Voorgaande reizen:

01 Maart 2016 - 28 April 2016

Kenia en Ethiopië // Kenya and Ethiopia

26 September 2014 - 15 Oktober 2014

Kenya, Uganda & Rwanda

28 September 2013 - 24 Oktober 2013

Van Nairobi naar de Vic'Falls

09 Oktober 2012 - 01 November 2012

Kamperen in Afrika

05 Januari 2011 - 27 Januari 2011

VAKANTIE!!!

30 Mei 2010 - 02 December 2010

Afstuderen in Duitsland

20 Mei 2009 - 25 Augustus 2009

Stage Zuid-Afrika

11 Januari 2009 - 16 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: