Veranderingen / Changes - Reisverslag uit Barwoutswaarder, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Veranderingen / Changes - Reisverslag uit Barwoutswaarder, Nederland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Veranderingen / Changes

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

15 Juli 2014 | Nederland, Barwoutswaarder

Lieve allemaal,

Wat ik eigenlijk al vreesde is daadwerkelijk gebeurd. Door te weinig deelnemers gaat de door mij geboekte reis niet door. Het is wel jammer want er waren slechts vier reizigers nodig.
Gelukkig is mij een alternatief aangeboden. In plaats van een 21 daagse reis door Kenia, Oeganda en Rwanda, waarbij ik neushoorns en gorilla's ga bekijken, is het nu 16 dagen geworden. Tijdens deze dagen ga ik chimpansees en gorilla's bekijken. Dus mijn uiteindelijke reis is korter, maar ik ga wel de wilde berggorilla "zien".
Zodra meer informatie bekend is zal ik het met jullie delen.

Groetjes Daphne
=======================================

Dear all,

What I expected, unfortunately happened. My trip has been canceled. Not enough people had made a booking for this amazing experience, which is a pitty as only four people were required.
But the travel agent offered me an alternative. Instead of 21 days seeking for rhino's and gorilla's, I will now go for 16 day looking for chimp's and gorilla's. Basically I will still travel to Kenia, Uganda and Rwanda.
Eventually my trip will be shorter, but my main goal is still going to happen; "See" the wild Silverback mountain gorilla.
I will keep you updated once I have more information.

Cheers,
Daphne

• 17 Juli 2014 - 11:43

Angelique Woudenberg:

Hoi Daphne,

Ik ben weer benieuwd naar jouw belevenissen op reis.

Alvast een fijne vakantie.