Verjaardagsfeestje - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Verjaardagsfeestje - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Verjaardagsfeestje

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

02 Augustus 2010 | Duitsland, Düsseldorf

Het was het weekend dat ik mijn verjaardag ging vieren, met mijn collega´s en drie vriendinnen uit Nederland (Femke, Marloes en Marina).

Vrijdag heb ik eerst eens goed van mijn vrije dag genoten. Dus eens mijn appartement schoongemaakt. Helaas, heb ik hier geen Janet zoals in Zuid-Afrika. Daarna boodschappen gedaan. Vervolgens een beetje gaan shoppen en toch nog met aardig wat dingen thuis gekomen. Daarna koken, eten en afwassen om vervolgens naar Mönchengladbach te reizen om daar Marloes en Marina op te halen. Femke kwam een dag later.

Het was weer een leuk weerzien. We hebben veel gekletst. Die avond hebben we lekker bij mij thuis op de bank een wijntje gedronken en gekletst. Die avond konden we maar lastig slapen, door de slappe lach die spontaan ontstond.

De volgende dag zijn we Düsseldorf in geweest. Een korte tour door de stad, om uiteindelijk weer thuis uit te komen. Daar hebben we onder het genot van nog meer wijn een spelletje gedaan en vervolgens naar het station gegaan om Femke van de trein te halen.

Die avond hebben we met elkaar en nog een aantal collega´s van mij gedineerd ergens in de stad. Daarna zijn we nog uit geweest met de hele groep. Om half vijf lagen we moe maar voldaan in bed.

Zondag hadden we, hoe verrassend, een langzame start. Heerlijk relax gedaan. Na een korte wandeling door de stad hebben we maar een terrasje opgezocht voor een heerlijk HägenDas ijsje. Later die middag/avond hebben we ergens heerlijk gegeten en zijn de meiden weer naar Nederland vertrokken.

Deze week weer aan het werk. Vrijdag ochtend vroeg stap ik op de trein naar Berlijn, voor een stedentrip met Anne en Nathalie. Het weekend daarna ben ik weer in Nederland.

Tschüß!

Daphne

• 02 Augustus 2010 - 08:38

Tal & Vince:

Hoi Daphne, zo te lezen heb je het prima naar je zin in Duitsland :-)
    Klinkt allemaal erg leuk en gezellig.

Groetjes van ons

• 02 Augustus 2010 - 08:40

Nath:

Super grappig, mn broer is er nog als ik er ben donderdag!

Ik zie je vrijdag, super gezellig en veel zin in!

Kus, Nath

• 02 Augustus 2010 - 09:32

Wim:

Hye Daphne,
    Fijn te horen dat het een leuk weekeinde is geweest, maar nu Berlijn nog. Druk,druk,druk maar gezellig. We zien je binnenkort graag weer even thuis voor wij weg gaan.

Kus,Papa

• 02 Augustus 2010 - 16:16

Diana:

Hey Daphne,

Klinkt allemaal wel heel gezellig. Ook leuk dat je je verjaardag met je collega's heb gevierd.
    Op die manier heb je ook altijd weer een heel andere verjaardag, ieder jaar opnieuw, dat kan ook lang niet iedereen zeggen. We zullen zien wat het volgend jaar gaat worden.
    Voor deze week weer wens ik je weer veel wijsheid toe, hoop dat het op je werk ook nog steeds goed gaat, en heel veel plezier volgend week-end in Berlijn.

Kus mama