Één grote kermis - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu Één grote kermis - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Daphne Ligter - WaarBenJij.nu

Één grote kermis

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

19 Juli 2010 | Duitsland, Düsseldorf

Hi,

Er is weer een week voorbij. Vanaf afgelopen week ben ik gaan sporten samen met een collega. En blijkbaar hebben we andere collega´s aangestoken, want iedereen wil ook ineens gaan sporten. Dat is wel gezellig, maar ik heb niet echt het idee dat ik er baat bij heb. Ik bedoel dat ik nog geen spierpijn gehad heb. Dus vanavond maar een tandje meer doen.

Op mijn stage krijg ik steeds meer te doen, het wordt steeds drukker en er komen ook steeds meer mensen. Afgelopen week is er weer een nieuwe vrouw gekomen. Zij zit links van mij en doet is met Java (wat dat ook mag zijn).

Morgen is er weer de maandelijkse team-meeting waarin we te horen krijgen wat onze inspanningen hebben opgeleverd. Morgenavond gaan we met het team een kijkje nemen in het nieuwe kantoor. Daar is ook een restaurant waar we dan gaan eten met elkaar. Ik ben benieuwd, ik ga wel foto´s maken als het lukt en deze dan op internet zetten.

Zoals de meeste wel weten is donderdag mijn verjaardag, mijn ouders komen langs om gezellig uit eten te gaan. In het weekend daarna ga ik hoogstwaarschijnlijk naar de Loveparade in Duisburg. Ik ben benieuwd.

Afgelopen weekend heb ik het één-en-ander aan school gedaan. Dat moet ook eens gebeuren. Zaterdag avond ben ik wel even met een aantal collega´s uit geweest. Aan de overkant van de Rijn is een gigantische kermis, inclusief een boomstam water achtbaan, een vrijevaltoren, spookhuis enfin het is gewoon groot. En ik ben nergens ingeweest. hahaha, dat is mij te duur. Overigens zijn mijn collega´s ook alleen maar in de botsauto´s gegaan, dus ik heb niets gemist.

Tschüß

  • 19 Juli 2010 - 09:09

    Wim:

    Hi Daphne,
    Goed te horen dat alles goed met je gaat en dat je het met je collega's wel kan vinden.
    Onze fietsen rijden prima ik heb al reeds zadelpijn, maar dat gaat wel weer over. Aanstaande donderdag komen we je ophalen dan gaan we wat gezelligs doen. Tot dan je vader

  • 19 Juli 2010 - 12:18

    Corrie:

    HI DAPHNE

    GOED TE HOREN DAT HRT
    GOED MET JE GAAT
    ENOOK ALVAST GEFELICITEERT MET JE VERJAARDAG' A.S. DONDERDAG

  • 19 Juli 2010 - 17:13

    Diana:

    Hay Daffie,

    Het klinkt allemaal wel heel gezellig, en de foto verteld de rest, ziet er ook goed uit. Allemaal jonge mensen en waarschijnlijk ook allemaal weer een andere nationaliteit denk ik.
    Wat houd die loveparade eigemlijk in precies, is hey zoiets als de gay-parade in Amsterdam. Als het zoiets is maak dan foto's, dat ziet er namelijk nogal fotogeniek uit. We horen het nog wel allemaal.
    Heb je trouwens nog last van de warmte, het is wel puffen he? Maar ja, het is zomer dus niet klagen, laten we er van genieten zlang het kan.
    Lieve schat, veel sterkte deze week en tot donderdag, dan zien we elkaar weer.
    Dikke kus mama

  • 19 Juli 2010 - 20:43

    A.Woudenberg:

    Hoi Daphne,

    Wat leuk om al je verhalen te lezen! Het is alweer een hele tijd geleden dat je bij ons op het MTRO zat. Zo te lezen ben je nu aan het afstuderen. Wat is de tijd snel gegaan!
    Heb je nog contact met je oude studiegenoten van het ROC?

    Heel veel succes in Duitsland en ik zou het leuk vinden als je na je afstuderen een gastles komt geven in Utrecht!

    Groeten,

    Angélique Woudenberg
    ROC Midden Nederland.

  • 22 Juli 2010 - 10:24

    Joke En Gerard:

    HA VAN HARTE HEB JE DE KAART ONTVANGEN PRETTIGE DAG.

  • 22 Juli 2010 - 21:49

    Ineke:

    Het kan nog: lieve Daphne, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Heb je een leuke dag gehad?

    Ik bel je nog wel.

    Groetjes, ook van Koos,

    Ineke

  • 25 Juli 2010 - 15:15

    Diana:

    Hallo lieve Daphne,

    Gelukkig ben je niet naar de love-parade geweest. Wat afschuwelijk alemaal, daar zijn toch wel enorme fouten gemaakt en is er toch iets finaal verkeerd ingeschat. Heel erg allemaal.
    Lieve schat, sterkte voor de komende week en het aleerbeste met je.

    Kus mama

    P.S. Donderdag was wel gezellig he?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Düsseldorf

Afstuderen in Duitsland

Recente Reisverslagen:

20 November 2010

Het zit er alweer bijna op!

25 Oktober 2010

Het einde komt in zicht

27 September 2010

Octoberfest!

20 September 2010

Bielenfeld, Summerlake and upcoming Octoberfest

14 September 2010

Even een kort berichtje
Daphne

Actief sinds 04 Nov. 2008
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 47635

Voorgaande reizen:

01 Maart 2016 - 28 April 2016

Kenia en Ethiopië // Kenya and Ethiopia

26 September 2014 - 15 Oktober 2014

Kenya, Uganda & Rwanda

28 September 2013 - 24 Oktober 2013

Van Nairobi naar de Vic'Falls

09 Oktober 2012 - 01 November 2012

Kamperen in Afrika

05 Januari 2011 - 27 Januari 2011

VAKANTIE!!!

30 Mei 2010 - 02 December 2010

Afstuderen in Duitsland

20 Mei 2009 - 25 Augustus 2009

Stage Zuid-Afrika

11 Januari 2009 - 16 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: